Starcraft2 Heart of the Swarm
Több mint 10 évig vártunk a Starcraft 2-re, ami immáron megjelent, de nem szabad elefeljteni, hogy még hátra van belőle két peziód a Heart of the Swarm az-az a Zerg hadjárat és a Legacy of the Void vagyis a protoss campaign.
Azt már tudjuk, hogy a következő epizód a zerg hadjárat lesz. Az MTV azonban nem régiben beszélt Rob Pardoval pár mondat erejéig és megtudtak egy-két apróságot a következő résszekkel kapcsolatban. Ebből a cikkből szemzgetek nektek:
Ami a terrannál működik, nem biztos, hogy mindnél működik.
Aki játszott a Terran hadjárattal az ismeri a single-player felépítését. Pardo elmesélte, hogy nehéz lenne ezt a struktúrát a többi fajhoz is beépíteni. Raynorral játszani, aki a hajóján él és egy egész zsoldos banda veszi körbe, stb. logikusnak hat egy Terran központú hadjáratban. Nehéz elképzelni egy Zerg kampányt ugyan ezzel a megoldással, ahogy a Protossnál szintén.
Bizonyos dolgokat úgy fognak megcsinálni, hogy az teljesen különbözni fog az eddigitől a fajoktól függően. Mindegyik fajjal való játékot úgy csinálják meg, hogy az a leginkább tükrözze azt és érdekes legyen. Lesznek hasonló dolgok és olyanok amik teljesen mások mint eddig, hogy passzoljon a fajhoz és továbbra is elágazó missziókra lehet számítani.
Folytatások vagy kiegészítők?
A Blizzard úgy tekint a Starcraft2 játékokra mint külön álló részek, látva a tartalom mennyiségét minden megjelenésben. Egyjátékos szempontból nézve folytatásnak tekinthetők. Igen jelentős mennyiségű tartalom lesz bennük.
A Multiplayer inkább kiegészítőnek lesz mondható. Pardo ahhoz hasonlította a Multiplayerhez érkező tartalom mennyiségét, mint ami a Brood Warnál volt.
Hogy halad a Heart of the Swarm?
Most, hogy a Wings of Liberty kint van, most kezdtek csak el igazán koncentrálni a Heart of the Swarmra. Sok ötletük van és a dizájneri munka már elkezdődött korábban de a programozók és a grafikusok most kezdtek el vele komolyabban foglalkozni.
Comments (19)
Lamaroid
| #
Ez mind szép és jó, de azt ígérték, hogy egy RÉSZ olyan hosszú lesz mint a brood war egymaga… Szerintem elég rövid volt a kampány… Most akkor menjek és „számoljam fel őket Űrsugárral”?
Reply
inkwizitor
| #
Válasz Lamaroid #1 üzenetére:
közel 30 küldetés volt. ahogy a broodwarban is akörül mozgott. csak a broodwarban egy küldetés arról szólt hogy tarold le a pályát ezért egy pálya hosszabb volt mint a 2-ben.
Reply
Peter1984
| #
Vajon a zergeket a fél-Xelnaga metamorphok fogják irányítani?
Reply
butcher
| #
Hahó emberek! 1.1 es patch!
http://eu.battle.net/sc2/en/blog/554901
Reply
Mojk
| #
Válasz inkwizitor #2 üzenetére:
Én csalódtam a kampányban. Egyszerűen a story-t se éreztem.. mentsük meg a colóniákat, meg lopjunk gázt, meg artifactokat, amiről pont kiderül, hogy … ezt ti is tudjátok, nem akarok nagy spoilert.
broodwar teljesen más volt meg az sc1-is. Ott fajokat világokat kellett menteni, és azok a beszélgetések az elején néha a kis „fejekkel” többet átadott(nekem..) mint itt azok a nagyszerű beszélgetések a hyperionon. Ez csak vélemény.
Reply
googlekereso
| #
Válasz butcher #4 üzenetére:
köszi
hát a tankot nem értem minek kell így gyengíteni, hisz annak pont ez volt a lényege, hogy hatalmasakat sebez, de azt lassan, reaper okés, bunker okés, cruiser még okés
ha ennyire akarják gyengíteni a terrant akkor tényleg a maraudert kellene valahogy gyengíteni, nem pl. a tankot
de a zealotot sem értem, minek így, az ultra is okés
hát furcsán akarnak balance-olni annyi szent (jójó tudom a blizz tudja mit csinál, de hát azért hőzönghetek nem? 🙂 )
ja bocs az offért
Reply
inkwizitor
| #
Válasz Mojk #5 üzenetére:
szerintem se volt nagy eresztés. az ep2-ben azért még reménykedek.
Reply
sweeping
| #
Válasz Lamaroid #1 üzenetére:
Skill függő, én anno simán kivittem a bw-t 8-10óra alatt.
Sc2ben pedig brutalon az összes missziót végigjátszva tényleg több mint 20 óra játékot nyújt első alkalomkor.
Az más kérdés hogy causalon meg normalon 6-7 óra alatt végigrohan rajta az ember
Reply
Sabika
| #
Magyarul 3×15 ezer forint!
Köszönöm blizzard
Reply
MATEO9
| #
Válasz Sabika #9 üzenetére:
Igen annyi. Nem kötelező megvenni, vehetsz wow GC-t is belőle.
Az más kérdés, hogy nekem a megjelenés napján mégis 12 ezer volt házhozszállítással, de persze lehet 15-ért is venni ha annyi eszed van…
Reply
xely
| #
Válasz Mojk #5 üzenetére:
Teljesen egyetértek. Igazából jó is lehetett volna ez ha nem 29, hanem mondjuk 15 küldetésbe sűrítik, ezek a placeholder küldetések (pl az egész Tosh sztori) nekem nagyon nem hiányoztak volna.
Reply
Elrood
| #
Válasz googlekereso #6 üzenetére:
Ezen csodálkozom én is, egész net a maraudereket szidta, erre a tankot nerfelik, ezzel megint a bio felé tolják a terránosokat.
A hírhez:
„a programozók és a grafikusok most kezdtek el vele komolyabban foglalkozni”
Remélem ez nem azt jelenti, hogy most kezdik kitalálni, mi is legyen…
Reply
WarFire
| #
Válasz Mojk #5 üzenetére:
Én is többet vártam. Bár az eleje jó volt, de a 20-asik küldetésnél már nagyon untam, hogy terrannal kell lenni. Persze van benne egy kevés Protoss is, de az… kevés. Az Sc1 Mission briefingjei nekem sokkal feelingesebb voltak, a szinkronszínészek mintha jobban beleélték volna magukat a szerepükbe (Pölö hasonlítsátok össze az Sc1-es Zealotot, meg a 2-est. Vagy pölö a régi Zeratult, meg a mostanit. Igaz, a régi Zeratul hangja azóta meghalt, szóval R.I.P. Amúgy azt sem értem még, hogy a régi szinkronhangokat miért „cserélték fel”. Gondolok én itt arra, hogy Pölö Az Immortal megkapta Tassadar hangját, magát Tassadart pedig teljesen más szinkronizálja. De Pl ott a Phoenix is, az meg Artanis hangja. Na, elég a sok zárójeles mondatból). Összességében jók lettek a hadjáratok, de néhol unalmasak, míg Sc1-ben sehol sem éreztem ezt. Sry, hogy ennyit locsogtam 🙂
Reply
Jugin
| #
Válasz Elrood #12 üzenetére:
Mert a bétában nem derült ki, hogy erős a terran! Nem azért csinálták?! Semmi demót sem dobtak ki!
A kampányt csak elkezdtem meg valahogy nem tudott még megfogni a történet. De majd akkor mélyedek bele igazán, ha lesz magyar felirat hozzá.
Reply
Tokman
| #
18 hónapot mondtak, ha jól emléxek.
Játék motorja már kész van,de nyilván „blizzard” ezért ez is csúszik 2 évet.
Reply
Endyr
| #
nemrégiben egybe, különálló egybe.
helyesírás ftw 😛
Reply
Zenorbi
| #
Most akkor külön lesz ilyen multi, hogy Wing of Liberty vagy Hearth of the Swarm, majd a protossos vagy magához a StarCraft 2-hőz jön majd egy content patch, ami berakja az egységeket? Csak mert Broodwar-nál még oké volt ez, hogy StarCraft vagy Brood War, de olyan, hogy Wings of Liberty, Hearth of the Swarm, Legacy of the Void, majd Heart of the Swarm+Legacy of the Void. Értitek, lehet mindháromból beleraknak majd egy pályába, akkor mindhármat meg kell vennem, hogy játszhassak azzal a pályával?
Reply
Harbinger
| #
Válasz Mojk #5 üzenetére:
Egyet értek veled. Lehet az is számít, hogy már azóta felnőttem, de én is csalódtam benne.
Igaz nagyon hangulatosra van megcsinálva, meg szépen kidolgozott, de akkor is. Tény, hogy írták, nem akarnak tipikus „építs bázist, csinálj nagy sereget és verd be a bázisokat” pályákat, de így meg kissé unalmasak lettek. Főleg hogy kb 20 pálya kell, mire végre tudok normálisan mindenféle egységeket gyártani.
Meg az egész történet kissé hollywoodi. Mindig bohóckodik az ember valamelyik arcnál, meg az artifact is pont, teljesen véletlenül, pont arra jó, hogy -titok-. Ezenfelül a történeben valójában kb semmi nem történik. Nem úgy, mint SC1-ben, ahol azért elég sok minden történt a játék alatt…
A balancolásokat meg Én sem értem, hogy hogyan gondolják… Mostmár tényleg az lesz, hogy az ember agyatlanul marázik, meg a tankok mellé kell több marine, és ennyi. Nem érzek olyan változtatásokat, amik nagyban változtatnának a dolgokon..
Reply
redeemer
| #
Kiváncsi leszek, hogy mennyibe fog kerülni a kieg.
Reply