Archive for 2010. szeptember 5. vasárnap

Team összecsapások: Hol is tartottunk?

Először is szeretném mindenkinek megköszönni a türelmét, mert igaz, ami igaz kissé ellustultam a nyár alatt, de ez a egyéni szociális problémáim közé tartozik. Ez persze nem azt jelenti, hogy semmi jó hírrel nem tudok szolgálni. Ugyanis a Gamestarnak köszönhetően lehetőséget kaptunk, hogy az egyik atomerőmű gépükön és szuper gyors internetjük segítségével minőségileg elfogadható közvetítést nyújthassunk kedves nézőinknek! Emellett egy nem régen felbukkant tehetséges kommentárt, Fuge-t is sikerült bevonnom a dologba. Úgy gondolom ezzel a nézők igényeit valamilyen szinten teljesítettük is, de nézzük akkor a játékosokat: Szóval ott tartottunk, hogy már csak 6 csapat van hátra, akik a több, mint egy hónapos felkészülés után alig várják, hogy újból összemérjék erejüket honfitársaikkal. A csapatok ABC sorrend szerint:

L4.ZsukoV . Hírek 1448 24 hozzászólás

Kis változás a Custom mapok esetében

Ez leginkább azokat fogja érinteni, akik Custom Mapokat csinálnak. Röviden, az eddigi limit a feltöltésekre túl szűkös volt, így most már az egyes játékosok 10 map-ot tölthetnek fel 50 Mb-ig, és így majd több, jó minőségű Custom map-ra számítanak. De folyamatosan várják a visszajelzéseket, hogy mit is kell változtatni a rendszeren, ez még csak egy első kis csiszolgatás ezen a téren. Gondolom, azért van ez a korlát, illetve volt korábban s szigorúbb, hogy a harmatgyenge próbálkozásokat ne töltsék fel az emberek, hanem előtte gondolják át, és teszteljék le őket. As part of our ongoing efforts to foster a productive and happy StarCraft II mapmaking community, we recently asked players to share their thoughts and ideas on how the custom map system might be improved. Some mapmakers noted that the current limits placed on custom map publishing felt too restrictive and, as a result, made their mapmaking experience less enjoyable. We’ve taken this feedback to heart and increased custom map upload limits in two ways. Players are now provided with a total of 10 custom map slots and up to 50 mbs of total map storage space. Ultimately, we want players to be able to share more maps with the community, and we feel these changes will supply mapmakers the additional freedom they need to better flex their creative muscles. We’ll be carefully monitoring how this additional storage is used by players and, as always, will continue to seek your feedback for how we may further improve the Battle.net mapmaking and publishing experience. Forrás: Battle.net

Promie Motz . Hírek 964 3 hozzászólás

Közösségi szemle: Még létezik?

Még igen, de az utóbbi 10 hónapban alig jelentek meg újabb műalkotások, ezért felhívnám a tagjaink figyelmét, aki úgy érzi, hogy valamilyen tehetséggel meg van áldva. (Legyen az rajzolás(fan art vagy képregény), történet írás vagy esetleg videóvágás, és stb.). Az bátran küldje be fórumunkba alkotásait, mert idővel mindenképp kirakjuk azt! (Kritériumhoz természetesen hozzá tartozik, hogy köze legyen a starcraft világához, de gondolom ez mindenki számára egyértelmű …) Nah, de azért kirakom azt a pár alkotást, ami életben próbálja tartani ezt a cikksorozatunkat:

L4.ZsukoV . Cikkek 1033 10 hozzászólás

A legjobb új régi játék

Gábor barátunk az Index.hu-tól a Nem hoz forradalmat a Starcraft 2 után ismét visszatért egy tartalmas cikkel. A „sok negatívuma mellett van egy csomó rossz tulajdonsága is” érzetet keltő leírás immár személyes hadjáratnak tűnhet, bár érzékelhetően a játékbelivel sokat nem-igen foglalkozott. De legalább még mindig foglalkoznak a Starcraft 2-vel! A labda fel van dobva. A Cikk

Darc1n . Hírek 1923 89 hozzászólás