Starcraft-Source.Com – Zerg élmények

A közösség ereje ismét meghozta gyümölcsét. A következő cikk a Starcraft-Source.Com-on jelent meg eredetileg, és aki lefordította: Garnju és Blase Köszönjük szépen, lássuk hát az élménybeszámolót! Lássuk a Zerg-eket A Zerg igen ijesztőre sikeredett, tegyél bármit, folyamatosan olyan érzésed van mintha tényleg egy szinte végtelen és vérszomjas hordát / RAJ-t irányítanál. Látványtechnikailag valami elképesztő dolgot vittek végbe. Elsőként maga a Creep. A régi kavicsos, lila trutymó immár egy lila folyamatosan mozgó, szivárgó nyálka benyomását kelti. Amikor a Creep elkezd terjeszkedni, nem kockáról kockára épül fel hanem olyan benyomást kelt mintha egy élő rostos indaszerű valami fertőzné meg a talajt. Minden sokkal élőbbnek tűnik. A Zerg épületek szintén nagy ráncfelvarráson estek át. Mindegyik szivárog és pulzál. Ha sokáig bámulod még akár össze is zavarodhatsz a folyamatos mozgástól. Ahogy fentebb már említettem a Zerg immár tényleg egy élő faj benyomását kelti, nemcsak annyit érzékelsz hogy csúnya épületek állnak valami fura lila talajon.

Astonkacser . Cikkek 1272 16 hozzászólás

Best of WWI 2008

Frissült a WWI hivatalos oldalának videó szekciója, és ezúttal egy összefoglaló videót találhatunk meg erről a nagy-nagy eseményről. A felépítéstől elkezdve a nyitó ceremónián át a legtöbb esemény egy-egy pillanatra megtalálható ezen a nagyszerű hangulatú videón. A youtube-on már fennt van, de érdemesebb az eredeti stream-et megnézni. Az oldalon azt írják, hogy később a developer panelekről és a tournamentekről is lesznek még videók.

Astonkacser . Blog 1589 8 hozzászólás

A negyedik projekt

Ugye már többször szóbajött, hogy a Blizzard dolgozik egy “next-gen MMO-n”, amire az álláshirdetéseiből következtethetünk. Személy szerint én úgy gondoltam, hogy a WWI-n egy Diablo folytatást fognak bejelenteni, ami minden bizonnyal ez az MMO lesz.Hancuval beültünk a WWI-n a Diablo3 utáni press konferenciára, és megkérdezte, hogy a Diablo3-e a projekt Hydra. Azt a választ kaptuk, hogy a titkos projekt fedőnevekről a nem beszélnek senkinek. Nyilván. Az OnlineWelten.Com készített a WWI-n egy interjút Rob Pardo-val – akinek a titulusa az, hogy “vice president of game design” -, és kiderül belőle, hogy egy negyedik játék is készülőben van, ez a bizonyos MMO: A few months ago you offered a job on the official Blizzard webpage, Considering a next gen MMO… A community manager added that its about a game that hasn’t been announced yet. Is there any new information on that or is Diablo the mentioned next gen MMO? Rob Pardo: No, its obviously not, since it is not an MMO! We have another development team, that is… So there is still one project? Rob Pardo: Yea, there is still one “unknown” project… A klikk után pedig a videó.

Astonkacser . Blog 1316 16 hozzászólás

Starcraft2.Com frissítés – Zeratul életrajza

Na az ilyen frissítésekből is vártam volna vagy 10-et a WWI-re. Na de nem baj, a lényeg, hogy jönnek ezek szépen lassan, csak ki kell őket várni. Gyorsan tessék ide kattintani Zeratul életrajzához. Ahogy ilyenkor az lenni szokott, kaptunk egy pár képet, konkrétan most 5 új screenshotot (amiből egy párat már megkaptunk a Zerg bejelentéskor nem hivatalosan) és 1 artworkot: Forrás: Starcraft2.Com

Astonkacser . Hírek 1478 31 hozzászólás

Starcraft II élmények a WWI-n

Ugye mint tudjátok a WWI-n voltak gépek amiken SC2 fut, és azokon ki lehetett próbálni a játékot. Mivel press belépőm volt, ezért nem kellett sorban állnom, hanem csak felmutattam és máris kerestek nekem egy helyet a szervezők. Ez nagyon jó volt, de ugye még sosem voltam ilyen rendezvényen, ezért sok esetben az SC2-zés helyett inkább más választottam, sok esetben meg is bántam 🙁 . Tehát a továbbiakban egy kis szösszenet következik arról, amit tapasztaltam: 0. fejezet: Kívülről Úgy nézett ki, hogy leültél egy géphez, amin egy SC2 intróból vett mozgó háttérkép van, 1 faj választással és 4 menüponttal. Multiplayer, Zerg AI ellen, Protoss AI ellen és Terran AI elleni játék. Ennyi meg egy bambi, tehát lehet gépek ellen játszani és lehet magadnak rendes ellenfelet keresni. 1. fejezet: Grafika: Legelsőként a Terrant próbáltam ki, és nagyon kidolgozottnak látszott. Aztán kipróbáltam a Protosst is, de arra már csak egyet tudok mondani: Z O M G !!! Nagyon látszik, hogy a Protoss az amin a legtöbbet dolgoztak már, egyszerűen tátva maradt a szám, néztem ahogy a csillogó-villogó épületek egy varázslatos világot hoznak elém, egyszerűen annyira gyönyörű, hogy nem találok rá szavakat. Nincs az a screenshot, nincs az a jó minőségű gameplay videó ami visszaadná azt az élményt amit a képernyőn láttam, elvarázsolt, magával ragadott. A Mothership, az egyszerűen fantasztikus, ahogy kiemelkedik a fénylő valami a Nexusból, és a végén egy gigantikus fényrobbanásban előjön a Mothership, még valami karakteres hangot is ad, az valami elképesztő. A Time Bomb képessége most bennt van, elbűvölő az is ahogy szétnyílik egy hatalmas gömbként hogy védőpajzsot nyújtson. Nem mintha a többi faj nem lenne kidolgozva, mert a Terranok is nagyon szépek. Képzeld el a nagy felbontású Marine képet magad előtt, és képzeld el, hogy ennek a nagy felbontású poligon halmaznak minden részlete mozog. Most képzeld el ugyanezt két osztaggal és a ráközelített kamerával.

Astonkacser . Hírek 1248 22 hozzászólás

Közösségi felhívás – fordításra

Először is szeretném elnézéseteket kérni, hogy ennyire elhúzódik az sc2-es élménybeszámolómnak a megírása. Addig is a starcraft-source.com-nak vannak nagyon jó leírásai az egyes fajokról, amelyek a WWI tapasztalatai alapján születtek. Ezennel szeretnék érdeklődni, lennének-e bátor jelentkezők, akik hajlandóak lennének esetleg lefordítani ezeket? A szövegeket mint mindig, Vorian lektorálja majd, hogy a minőség minden esetben maximális legyen. Tehát a következőket lehetne: Terran egységek, Protoss játékmechanika összefoglaló, Zerg egységek A fordításokat mint mindig, előre is köszönjük!

Astonkacser . Blog 1261 22 hozzászólás

Egy kis szerver leállás

Tájékoztatásul közlöm a nagyérdemű publikummal, hogy holnap lesz egy kis szerver leállás. Nem kell ám megijedni, nem kell kétségbe esni, ha vasárnap este 8-tól pár órára nem leszünk elérhetőek. A leállás előre tervezett, új vas érkezik. (A „vas” szó az informatikai szakzsargonban magát a számítógép hardvert jelenti, amely szerverként üzelem és kiszolgálja a kéréseket. Tehát csak hardver, a szoftver marad a régi, minden úgy ahogy volt, csak más lesz az alaplap, processzor, ramok, stb.) Hogy ez mit jelent? Jön egy új számítógép, amely magasabb órajelen dolgozik, több memóriája van, így remélhetőleg Ti is érzékelni fogjátok majd a változást az oldalletöltések gyorsaságában, amellyel talán eddig sem volt gond. Bár még nem vagytok annyian, hogy attól féljünk, hogy úgy járunk mint ez a számítógép, de reméljük a legjobbakat.

Astonkacser . Blog 1411 5 hozzászólás

Wiki update – Zeratul életrajza

A nap hőse: B l a s e Hogy miért? Hát mert lefordította nekünk, pontosabban Nektek a Zeratul életrajzot, és nem is akárhogy, Vorian (akiről most már illene megjegyezni, hogy az sc2.hu második embere és a fordításokért felelős személy) csak úgy pislogott a gyönyörtől. Köszönjük Blaise, továbbra is várjuk az ilyen közösségért dolgozni vágyó emberek munkáit. Hm. Valamit kihagytam? Jaaaa.. Zeratul életrajz a Wikiben

Astonkacser . Hírek 1045 11 hozzászólás

SC2 adatok a WWI-ről

A Starcraft2Forum.Org adminjai is ott voltak a WWI-n, és jó munkás emberként most leközölték azokat az információkat, amiket megszereztek. Kaptunk tőlük egy Excel táblázatot, ami az összes egység és épület adatait tartalmazza. Tegyük hozzá azért, hogy ez a WWI build, tehát ezek az értékek folyamatosan változnak, de mindenképpen referencia értékűek. Annyit tennék még hozzá ehhez a hírhez, hogy a Starcraft-Source.Com is írt már hírt arról, hogy feltöltötték az egység adatbázisukat a legújabb infókkal. Ott még a supply igény és az elkészülési idő is szerepel. Forrás: Starcraft2Forum.Org

Astonkacser . Hírek 1753 21 hozzászólás