Kék post figyelő #3 – Páncéltípusok
A legtöbb stratégiában vannak sebzés- és páncéltípusok, amiknek az a lényege, hogy egy bizonyos sebzésfajta egy bizonyos páncél ellen jól sebez, de egy másikat alig karcol meg. Ez arra ösztönzi a játékost, hogy seregét többféle egységből, változatosan állítsa fel; kicsit színesíti a játékmenetet.
Az amerikai WoW fórum Starcraft 2-es részlegében kérdezte valaki, hogy folytatódik-e ez a trend a készülő játékban (ugye SC1-ben és WC3-ban is jelen volt), és ha igen, akkor milyen páncéltípusok vannak. Karune válaszolt is rá:
Currently, there are 3 armor types in StarCraft II: Light, Armored, and Building.
Understanding what types of units has plus damage towards a certain type of armor will be crucial in your skirmishes.
Azaz eddig 3 páncélfajta van a SC2-ben, könnyű-, nehéz- és épület. Az egyes sebzés- és páncélfajták ismerete elengedhetetlen lesz a többjátékos meccseken.
Valaki megjegyzi a postban, hogy szerinte a Starcraft 1-nek is pont ez volt az előnye, hogy volt egy kis kő-papír-olló-érzés, de nem túl szélsőségesen, így bármely (esetében marine+medic) egységekkel hatásos lehetett.
A második részben vajon milyen szinten érdemes ezt bevezetni? Enyhébben, mint az alapjátékban, furcsább kombókat is engedélyezve, vagy egy szigorúbb rendszert, a massolás visszaszorítására?
Forrás:
Comments (13)