A Marauder, na az marauder… (Huk vs. Silver)

Promie Motz . VOD 1403

Előre szólok, én Zerg játékos vagyok, ha ezt nem hangsúlyoztam volna eddig eléggé, így számomra a Marauder az csak egy kellemetlen tényező, amit nem szeretnek a Roachok. Viszont egy Protoss 1v1-es játékos számára egy Marauder Rush eléggé kellemetlen, vagy csak egy marauder heavy hadsreg.
Valljuk be a Gateway unitok könnyen halnak. És a legtöbb protoss taktika gerincét alkotják. Itt egy kis videó, hogy mikró nélkül mit ér a protoss hadsereg.

És hogy ez nem csak valami low ligás sírás, amit kis mikróval helyre lehet billenteni, annak itt a bizonyíték, hogy a pro-k is megizzadnak, itt egy Huk vs. Silver meccs is a tovább gomb után 🙂

ez egy bo5 3. meccse, nézzétek meg Huskytól a többit is.


Promie Motz

Életcélom megélni a Starcraft azon epizódját, amiben a Zergek elfoglalják a Világmindenséget... XD

Comments (12)

  • Bubbles

    |

    nyílt terepen a speed zea+pár stalker megeszi a marát.

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Ez kicsit kimaradt lehet, de én így a warp gate unitokat, mint az elején akartam megmutatni, amikor még nincs charge, nincs blink.

    Reply

  • janosiaron

    |

    Aki jön a speeddel stb. az majd egyszer nézze már meg h mikor hozol ki adott pénzből(!) azonos számú stalkert+zelát+speedet, és hasonlítsa össze a conc. Shelles marauderek mennyiségével.
    Ezt protossal egyedül forcefielddel lehet védeni.
    Amíg ki nem jön az immortal/void ray. adott pénzből származó marauder megeszi a stalkereidet+zeláidat.

    Reply

  • aarchie

    |

    forcefield+shield+zela-legbootssal+stalker tökéletes aránya, jó microval valóban megesz ugyanannyi foodos maraudert, akiket A-attackal küldenek magukban 😀

    Reply

  • atryl

    |

    Válasz Bubbles #1 üzenetére:

    Igen, de ott volt az a rakás Hellion 😛

    Reply

  • szupertank

    |

    miért kell annyira ragaszkodni a gw-s unitokhoz? a stalker gyenge, a sentry support, speed nélkül a zea legyártása felesleges. eddig is mindenki immoval nyitott terran ellen, pf.

    Reply

  • Sabika

    |

    Az igaz hogy a mass maraudernél kellemetlenebb nincs de azért fogható mikróval!
    Bár ha nincs feljáró akkor kicsit gázosabb.:D
    Engem igazából az bosszant hogy marauder elől nem lehet visszavonulni a lassítása miatt.:(
    Csak én nem kezdek 2 gázzal pvt-ben?Mert most a protoss azzal kezdett.
    én 1 gáz és olyan 25 körül rakom a 2.-at.

    Reply

  • Maledict

    |

    A Marauder imba ennyi. Már önmagában is igen sok fejfájást okoz de MMM-el még aranyosabb.

    Reply

  • Farrun

    |

    Kár, hogy már nincs lurker. annak mindegy volt, mit evett meg… :D:D:D

    Amúgy ha már ott volt a pylonja, akkor miért nem startolt rá a warp-inelésre?

    Reply

  • Sydra

    |

    Jahm … lehetne is összehozni már valami feedback-et a blizzardnak mostmár.

    Az a gond, hogy Protoss Tier 1-es unitokat kétszer annyi nyersanyag és idő fejleszteni, mint Terran-nál. Plussz mire megvan a Charge vagy Blink, a terran már ki is hozta az Instant Win nevű unit-ját…. jahm eltévesztettem, Ghost-nak hívják.:) Logikus lenne így az elején egy gyors rush Zealot-okkal, de ha jól falaz az ellenfél, akkor ez is esélytelen.

    Reply

  • Paralyzer

    |

    Ha a terran befalaz akkor azon csak a legfelsőbb egységek mennek mát. Más nem is ér semmit, főleg feljárón.
    Beállsz 10 Tankkal meg 2 raxal, valamint egy rakás MTurret és azt se levegő, se föld nem győzi le csak nagyonkeményen, vagy az fentebb említett felsőbb szintű egységek. Egy ZealotRush meg visszapattan 6 marineről meg a blockról. Speciel a Placement Matchen 4 Tankkal meg 3 Marine-el megvédtem magamat egy rakat zerg elől 4-szer. Aztán mentek a BCk látogatóba. Am valakinek van ideje és kedve engem tanítani? Mert jelenleg Gold Ligába rakott :(( és folyton kikapok. A tudásom nagyjából Silver közép. Placementen rossz volt az enemy…

    Reply

  • Sydra

    |

    Válasz Paralyzer #11 üzenetére:
    Nincs más dolgod mint a játék elején deríteni és az szerint gyártani, hogy mire megy az ellenfél.
    Itt meg tudod nézni minek mi a counter-je: http://us.battle.net/sc2/en/game/unit/
    Amire sokan nem figyelnek: folyamatosan csináld a munkásokat játék elejétől kezdve, legalább addig amig 30 nem lesz. Erős gazdaság nélkül nem tudsz nyerni.
    Meccs közben is derítsd fel 1-1 munkással a pálya legeldugodtabb részeit is. Sosem tudhatod hova rejt el egy exp-et az ellenfél.
    Legyél agresszív, ne csücsülj a bázisodon, azzal teret engedsz a másiknak. Ha nemtudod egyből lerohanni, akkor is cseszegesd folyamatosan, hogy ne tudjon figyelni a termelésre.
    Magold be a Hotkey-eket meg mindent rakj ctrl groupba, hogy csata irányítás közben is tudj gyártani, anélkül, hogy vissza kéne vinni a képernyőt a bázisodba.
    Ami még általános probléma szokott lenni: MINDIG KÖLTSD EL AZ ÖSSZES NYERSANYAGODAT!!! Ha valamiből 500 összegyűlik akkor nem figyeltél.

    … ha ezek mind menni fognak egykettőre gyémánt ligában találod magad. Amúgy ott is van egy halom béna. Fórumokról meg youtube-ról ellesheted az összetettebb taktikákat. Továbbá gyorsaságban mindig lesz hová fejlődnöd. Ennyi…. nincs szükséged senkire, hogy fejlődni tudj, csak ezekre figyelj.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.